Logo

Pomoc techniczna ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.

Wsparcie techniczne dotyczy:
  • instalacji oprogramowania w okresie 30 dni od daty zakupu
  • problemów związanych z błędnym działaniem aplikacji
  • zapytań dotyczących działania oprogramowania

Zasady ogólne:
  • osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danych w formularzu
  • odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie http://www.gambit.nazwa.pl/serwis

Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
  • zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz dostępny na stronie http://www.gambit.nazwa.pl/serwis
  • dane oznaczone gwiazdką są niezbędne
  • po wypełnieniu formularza użytkownik otrzyma potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie numer/kod programu/data zgłoszenia
  • po udzieleniu odpowiedzi przez naszą firmę, przesłana zostanie kolejna wiadomość e-mail z informacją o aktualizacji zgłoszenia